tiistai 13. maaliskuuta 2012

DIY-kuningattaren Sisustusyrityksiä

Olen tänne tultuani miettinyt paljon sitä, että mitä kaikkea olen valmis hankkimaan tänne. Kaikkea en voi kuitenkaan ottaa mukaani täältä lähtiessäni eikä minua kiinnosta nii ekologisista kuin ekonomisistakaan syistä pistää rahaa tavaroihin, joita käytän vain 5 kuukautta. Vakavissani punnitsin pelkkien henkareidenkin plus- ja miinus-puolia. On siis pakko ryhtyä kekseliääksi säilytysratkaisujen suhteen. Ja lopputulos, voila:


koru-oksa. Oikealla puolella ovat hopeiset korut ja hiuskoristeet, vasemmalla ovat kultaiset korut.









Korujen säilyttäminen pikku pussukoissa on tuntunut täällä ollessani vaikealta ja vaivalloiselta, joten olen tyytyväinen saatuani levitettyä niitä näkyvämmälle. Koru-oksa tuo myös vähän kotoisuuden tuntua omaan nurkkaukseeni. Tiedän onnettaren todella suosineen minua, kun pääsin asumaan tähän pikkukartanoon enkä joudu viettämään viittä kuukauttani tyypillisessä muovisessa ja steriilissä dorm-kopperossa, mutta dorm-huone on aina dorm-huone, eikä yhteneväisten rumien kalusteiden ja muovisen lattian aiheuttamaa tunnelmaa voi pelastaa söpöimmätkään ikkunat.


Oksa hengaa siis vaate- ja koru-lipastoni yllä ja jos huomaatte vasemmanpuoleisessa oksassa hieman erinäköisyyttä, johtuu se siitä, että tämän kuvan otin ensimmäisenä iltana ja yön aikana oksa oli tipahtanut lattialle ja rikkoutunut. Tai oikeastaan se rikkoutui vasta uudessa ripustus-yrityksessäni, mutta joka tapauksessa.

Oksan tämänhetkinen status on jokseenkin tyhjä, koska jokin tärähdys on tiputtanut siltä n. 2/3 koruista ja säälittävässä kiireisessä ja väsyneessä tilassani en ole jaksanut alkaa konttailla korujani lipaston takaa ja alta.

Huom. muuten, että tämä on ehkä DIY:intä kamaa mitä olen ikinä onnistunut tekemään... Hyvä minä!! Tungin oksan ikkunankahvaan! Olen DIY_kuningatar!!!111

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti